2012. január 25., szerda

Kapcsolat

Épp 1 hete reggel találkoztam egy volt osztálytársammal,akiről tudtam,hogy vallásos,de nem csak hogy meg van keresztelve,de aszerint is él,jár rendszeresen templomba,gyónni is megy,szóval szerettem volna egy jót beszélgetni Vele.

Elmeséltem Neki,hogy keresztelés előtt állok,és egyházi esküvőnk is lesz férjemmel,Ő nagyon örült,és bátorított, hogy ez milyen jó! :)

És mivel nincsenek véletlenek,azt kell hogy mondjam,Isten akarta,hogy Vele találkozzak! Mint kiderült,Ő oda jár misére,ahova mi a felkészítésre,és a felkészítő atyánál szokott mindig gyónni,Őt nagyon kedveli,tiszteli.
Hihetetlen,hogy milyen sok katolikus templom van,és Ő pont oda jár,és pont ehhez az atyához megy... Ráadásul 2 nappal a találkozó előtt jött a gondolat,hogy írok a lánynak,nincs-e kedve találkozni,és már másfél nappal későbbre szabaddá tette magát számunkra :)

kislányomat is vittem,így végre megismerhette :))

Nagyon hálás vagyok Istennek ezért a találkozóért,mert sok kérdésre választ adott ezáltal,és megnyugtatott!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése