2012. január 22., vasárnap

Fogadalom

Kedden,azaz 17-én megfogadtam,hogy a Jóistennek cserébe azért,hogy megbocsájtja nekem mindazt,ami a lelkemet nyomja,1 héten keresztül minden nap elmegyek a templomba!
Aznap már mentem is,de másnap nem tudtam...Csütörtökön férjem is elkísért engem és a babámat a templomba, erre kiderült,hogy aznap nem volt a szokásos időben mise...

No,remélem a Jóisten nem haragszik meg,ha a keddi misét és a csütörtöki majdnem-misét 1-nek elfogadtam,mert csütörtökön mindenképp maradtunk volna a misén,HA lett volna..

Aztán mentem pénteken is,szombaton is,és ma (vasárnap) is.
Ma sajnos hamarabb ki kellett jönnöm,mert nagyon idegesítő volt,hogy a mise kezdete után 15 perccel még mindig 4-5-ösével jöttek a hívek a templomba,mi meg a babával az üvegajtó előtt álltunk meg,így a rengeteg embertől,akik folyamatosan jöttek be,SEMMIT nem hallottam...
Annyit hallottam az atyából,hogy ugyanazt olvassa fel,amit előző este,így kevésbé éreztem rosszul magam,amiért eljöttem előbb... :(

Jobb volt így,mert eléggé haragudtam arra a sok emberre,akiktől nem hallottam a misét :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése